Ticketware Display

Ticketware Display

Displeje na prevádzke a ich obsah cez Ticketware

Darčekové karty

Darčekové karty

Karty nabité kreditom na Vaše predstavenia

Popcorn Bar

Popcorn BAR

Naša franšíza určená pre bufety na prevádzke

Newsletter: marketingový nástroj na komunikáciu so zákazníkmi

čítanie na cca 1 min

Newslettre patria vo svete online marketingu ku komunikačnému nástroju, s ktorým sa dá zadarmo alebo za minimálne náklady osloviť veľké množstvo ľudí. Ticketware má vo svojom systéme zabudovanú funkciu, s ktorou viete newslettre tvoriť, odosielať a sledovať, koľko z nich bolo otvorených. Spolu s ňou máme vybudovaný i systém zberu kontaktov. Aj vďaka nemu naši klienti zozbierali už viac ako pol milióna e-mailov. V prepočte to vychádza na 2 100 kontaktov na jednu prevádzku.

Mesačne sa z Ticketwaru odošle 650 tisíc e-mailov. Za rok to činí okolo 1 400 kampaní.

O čom informujú naši klienti najčastejšie

graf1-nl

Komunikácia prebieha cez propagačné a informačné e-maily 

Väčšina prevádzok využíva mailingové správy na marketingové účely – komunikujú novinky, aktuálny program alebo špeciálne akcie. Čoraz častejšie sa začínajú posielať aj informačné e-maily, ktoré oboznamujú o zmene v programe a sú veľakrát zasielané na poslednú chviľu. Práve tieto správy majú potenciál byť využívané častejšie, pretože sú vhodným nástrojom na komunikáciu so zákazníkmi, ktorí kúpili vstupenky na podujatie online. Náš systém totiž disponuje databázou kontaktov na jednotlivé predstavenia. To znamená, že v prípade, ak potrebujete rýchlo odoslať informáciu o zrušení predstavenia, máte k dispozícii databázu e-mailov, ktoré uviedli návštevníci pri nákupe vstupeniek online.

Štatistika odoslaných správ v Ticketware

graf2-nl (1)

Efektívnejšia komunikácia vďaka štatistikám 

Súčasťou funkcie na odosielanie mailingových správ je aj štatistika. Nachádzajú sa v nej informácie koľko e-mailov bolo otvorených, koľko kontaktov správu obdržalo a dokonca aj informácie o tom, či klikli na niečo v newslettri. Takýmto spôsobom je možné jednoducho vyhodnotiť efektivitu kampane a ďalšiu kampaň upraviť tak, aby v nej boli informácie, ktoré zákazníkov zaujímajú.

Zákazníci očakávajú, že budú dostávať newslettre pravidelne, ideálne raz do týždňa

61% zákazníkov je otvorených dostávať newsletter každý týždeň. Toho sa drží aj väčšina našich klientov. Mnoho prevádzok však tento efektívny marketingový nástroj na komunikáciu s klientmi stále nevyužíva.

Periodicita odosielania newslettrov v Ticketware

graf3-nl (1)

Niektorí z Vás nás oslovili, aby sme im pomohli s prípravou marketingových alebo informačných e-mailov. Sme Vám k dispozícii počas štandardných pracovných hodín a v prípade mimoriadnej udalosti alebo zrušenia podujatia na poslednú chvíľu vieme podať pomocnú ruku. Stačí sa s nami dopredu dohodnúť na spolupráci. Zabezpečíme to pre Vás v rámci portfólia služieb, ktoré ponúka Ticketware Studio.

Návrat na články