podpora@ticketware.sk

Napíšte nám a vyskúšajte našu podporu :-)

Na nahlásenie problémov a požiadaviek prosím prioritne využite pomocníka v systéme - záchranné koleso vpravo dole.

V prípade problémov so vstupenkami

Pozrite sa, či riešenie na Váš problém nenájdete v zozname najčastejších problémov:

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na usporiadateľa akcie. Podmienky storna vstupeniek nájdete na webovej stránke usporiadateľa.

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na usporiadateľa akcie. Podmienky storna vstupeniek nájdete na webovej stránke usporiadateľa.

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na usporiadateľa akcie. Podmienky storna vstupeniek nájdete na webovej stránke usporiadateľa.

Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť a postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.

Ďakujeme, že šetríte životné prostredie a netlačíte elektronické vstupenky.

Žiadny problém. Vstupenky je možné uhradiť cez internetové bankovníctvo tých bánk, ktoré máte v ponuke pri platbe. V prípade, že sa tam Vaša banka nenachádza, použite prosím možnosť Platba kartou. Ide o štandardnú platbu kartou a je možné zaplatiť všetkými uvedenými typmi kariet.

Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Využite platbu kartou - V prípade, že technická odstávka banky bude trvať dlhšiu dobu, môžete pri nákupe využiť Platbu kartou.

Pri platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na spracovanie platby 25 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe.

Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.

Vrátenie finančných prostriedkov - V prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu, do 3 pracovných dní od platby Vám budú peniaze automaticky vrátené na Váš účet.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta a použiť priamo platbu kartou namiesto bankového prevodu.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.

Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

E-mail so vstupenkami sa môže nachádzať v rôznych priečinkoch - Skontrolujte si prosím všetky priečinky doručenej pošty, vrátane Spamu, Nevyžiadanej pošty, Reklamy, Sociálnych sietí a pod.

Plná e-mailová schránka - Overte si prosím, či nemáte plnú poštovú schránku, čo bráni prijatiu e-mailu so vstupenkami. Po uvoľnení preplnenej poštovej schránky Vám systém automaticky odošle vstupenky ešte raz.

Nesprávna e-mailová adresa - V prípade, že ste neobdržali vstupenky, je možné, že ste pri nákupe vstupeniek omylom zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Kontaktujte nás

Budeme radi, keď nás kontaktujete. Opýtajte sa čokoľvek. Napíšte nám do formulára alebo na e-mail:

podpora@ticketware.sk




Korešpondenčná adresa

Kancelária Košice

Ticketware SE
Skladná 58
Košice, 040 01

Fakturačná adresa

Ticketware SE
Hlavná 23
Trnava 917 01

IČO: 482 980 34, IČ DPH: SK2120142882
oddiel PO, vložka 3007/B

office@ticketware.sk

MateriályNa stiahnutie
Aktuálna brožúra Ticketware pre DivadloStiahnuťpdf

Prečítajte si viac o ďalších funkciách systému